Ранкові зустрічі

Ранкова зустріч «Веселка»
Мета: навчити висловлювати власну думку; створити емоційний настрій і збудити інтерес до нових знань; виховувати вміння слухати інших; розвивати увагу, пам ять, розумову активність.
Обладнання: картки різного кольору.
Хід зустрічі
І. Привітання
(всі  розповідаємо, показуючи  рухи)
Добрий день, сонце ясненьке. ( одна рука вгору)
Добрий день, небо голубеньке. (руки вгору)
Добрий день, пташки у лісі. (махи руками)
Добрий день, дуби розкішні. (кулачками рука об руку)
Добрий день, скажем усім (руки в сторони)
І подаруємо посмішку всім! (кожному усміхаємось)
Вправа «Коло побажань»
-         Діти, давайте кожному по черзі побажаємо гарного, чудового, веселого, смішного, цікавого дня або запропонуйте свій варіант. Отже, долонька до долоньки, і кожний по колу каже своє побажання.
ІІ. Групове заняття 
Гра «Жива веселка»
Діти встають за кольорами веселки.
-         Підійдіть до мене ті, у кого є червоний колір на одязі, тепер у кого оранжевий і т.д. (поки не сформується веселка)
Гра «Доторкнись до кольору» 
(інд. кольорові картки для дітей ООП)
-         Я розклала картки різного кольору. Коли називаю колір – ви торкаєтесь його ногою або рукою. Але коли називаю інший колір, то попередній колір ви не залишаєте. Якщо хтось не втримався, гра починається знову. Успіху всім!
ІІІ. Щоденні новини
-         Сьогодні вівторок,  … квітня.
-         Який день тижня за порядком? Скільки днів має тиждень? З яких чисел складається 7? Де вам зустрічалось число 7? (казки «Білосніжка і семеро гномів», «Вовк і семеро козенят», веселка, ноти  та інше).
-         Як ви вже здогадались, сьогодні наш день присвячений веселці. (слайди)
Цікавинки
-         Веселка складається з 7 -ми кольорів (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий), які плавно переходять один в другий. З’являється не тільки при сонячному освітленні, але й при місячному освітленні.
ІV. Обмін інформацією
Вправа «Крісло автора»
Кожна дитина, сідаючи на стілець, загадує свій улюблений колір, інші відгадують, запитуючи на якому предметі в класі він є. Як відгадають, розповідає чому саме цей колір, з чим пов’язаний.

Ранкова зустріч «Зоопарк»
Мета: формувати у дітей звичку піклуватися про тварин; розвивати кмітливість, спостережливість, уміння зображувати тварин за допомогою міміки; створити колективні можливості для участі у спільній роботі.
Обладнання: торбинка, картки з зображенням тварин.
Хід зустрічі
І. Привітання
Добрий день вам, діти!
Добрий день.
Добрий день вам, киці!
Няв, няв, няв!
Добрий день вам, мишки!
Пі, пі, пі!
Добрий день вам ….
(можна придумувати інші варіанти)
Вправа «Живі предмети»
-         Діти, давайте уявимо, що інші предмети теж можуть вітатися. Наприклад, якщо хвилі, вони вітаються ш-ш-ш. (машини, повітряні кульки, дерева, м’яч і т.д.)
ІІ. Групове заняття 
Гра «Хто це може бути?»
-         Кожен по колу виймає з мішечка карту з зображенням тварини і описує її, всім іншим потрібно відгадати. 
     (інд.картки-пазли з тваринами)
Гра «Ми йдемо полювати на лева»
(показуємо мімікою і жестами)
Ми йдемо полювати на лева! (ходьба по колу)
Не боїмося ми нічого! (заперечу вальні рухи руками)
Ой, а що це? – Це болото! Чав! Чав! Чав! (ходьба, високо піднімаючи коліна)
Ой, а що це? – Це море! Буль! Буль! Буль! (рухи, що імітують плавання)
Ой, а що це? – Це поле! Туп! Туп! Туп! (гучне тупотіння)
Ой, а що це? – Це дорога навпростець! (упевнена ходьба)
Ой, а хто це? Такий великий! (руки вгору) Такий пухнастий! (показують рухами, ніби погладжуючи)
Ой, та це ж лев! (показують, як злякалися. Далі рухи повторюються)
Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! Туп!
Через море! Буль! Буль! Буль!
Через болото! Чав! Чав! Чав!
Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! (показують мімікою і жестами)
Які ми хоробрі! (показують мімікою)
Похвалимо себе! (погладжують себе по голові)
ІІІ. Щоденні новини
-         Сьогодні четвер,  4 жовтня.
-         Погода за вікном прохолодна.
-         Сьогодні весь світ відзначає день захисту тварин. Тому на нас чекає цікава подорож сторінками Червоної книги України.
ІV. Обмін інформацією
Вправа «Мікрофон»
(учні передають мікрофон і розповідають, хто був у зоопарку,  які тварини там живуть, чим їх годують, яка тварина їм найбільше сподобалась, чому)


Ранкова зустріч «Квіткова галявина»
Мета: сприяти створенню дружньої атмосфери ;розвивати естетичний смак до художнього оформлення, уяву; формувати в учнів культуру мовлення; виховувати комунікативність.
Обладнання: паперові квіти, аркуш паперу, клей.
Хід зустрічі
І. Привітання
Доброго ранку! – травам росистим.
Доброго ранку! – квітам барвистим.
Доброго ранку! – сонечку ясному.
Людям усім і всьому прекрасному.
Вправа «Порівняння»
Усі діти по колу вітаючись зі своїм товаришем порівнюють його з квіткою. Наприклад:  «Добрий ранок, Олена, ти наче троянда».
ІІ. Групове заняття 
Гра «Квіткова галявина»
-         Діти, ви запам`ятали, з якою квіткою вас порівнюють? Тож, коли я називатиму квіточки, виходьте до мене на галявину, покажіть як гарно ви розкриваєте свої пелюстки і посміхаєтесь сонечку. (потім інша група дітей виходять і повторюють рухи)
Гра «Букет»
-         Я знайшла для ваших батьків квіти, але не встигла сформувати чудові букети. Допоможете мені? Я приготувала все необхідне: паперові квіти, аркуш паперу, клей. Давайте, розподілимо вас на групи і кожна група презентує букет.
     (інд. листівка, адаптована для дітей з ООП)
ІІІ. Щоденні новини
-         Сьогодні понеділок,  …  квітня.
-         Погода за вікном тепла, сонячна погода.
-         Щоб дізнатися, що на нас чекає, давайте складемо розрізані листівки, які необхідно скласти в єдину ілюстрацію.
ІV. Обмін інформацією
Вправа «Крісло автора»
-         Будь-ласка, запрошую кожного розповісти, якою квіткою ви себе уявляєте, порівнюєте. Чому?


Ранкова зустріч «Фантазери»
Мета: продовжувати знайомити учнів між собою; формувати в дітей навички, необхідні для успішної взаємодії між людьми, розвивати творчий підхід до роботи.
Обладнання: фотоапарат, скринька, годинник, незавершені малюнки, ватман, журнал, клей.
Хід зустрічі
І. Привітання
Станьте в коло, любі друзі,
Потанцюймо ми по крузі.
А тепер всі разом  з вами
Так потупаєм ногами.
З вами я, сини та доньки
Ще поплескаю в долоньки.
Я люблю вас звеселяти,
Тож прошу ще й пострибати.
Гра-розминка  «Фотограф»
Учитель стає фотографом, а діти створюють «похмуру команду», яка має сфотографуватися. Завдання «фотографа» під час зйомки – розсмішити «похмуру команду», а завдання команди – не піддаватися на заохочення «фотографа» (звуки, слова, жести, міміка). За бажанням «фотографом» може бути учень.
ІІ. Групове заняття 
Загадкова скринька
Скриньку передають по колу. Кожен може задати тільки одне закрите запитання. Скриньку можна трясти.
Гра «Юний художник»
-         До вашої уваги пропоную незавершені малюнки. Будь-ласка обдумайте і домалюйте так, щоб малюнок вийшов гарним і цікавим.
      (інд. малюнок)
ІІІ. Щоденні новини
-         Сьогодні середа,  … вересня.
-         Погода гарна, тепла.
-         Сьогодні на нас чекає цікава подорож країною Фантазерією, яка приготувала веселі завдання на кожному уроці.
ІV. Обмін інформацією
Гра «Фантастична реклама»
Учні отримують ватман і журнали, їх завдання – прорекламувати свою групу або новостворений предмет, використовуючи матеріали: журнали, олівці, фломастери…


Ранкова зустріч «Добрі друзі»
Мета: допомогти учням з’ясувати критерії справжньої дружби; сприяти формуванню доброзичливого ставлення до людей, усвідомленню цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті.
Обладнання: торбинка, прислівя про дружбу.
Хід зустрічі
І. Привітання
Погляньте у віконечко. (Діти протягують руку)
Чомусь сховалось сонечко. (Знизують плечима)
А ми засвітимо сонечко. (Показують на себе)
Таке велике сонечко. (Руки в сторони)
Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному)
Я – сонечко! (Показують на себе)
Ти – сонечко! (Показують один на одного)
Ми – сонечка! (Беруться за руки)
Ми – світимося всі!
Вправа «Закінчи речення»
-         Давайте з вами поміркуємо, хто такий друг?
-         Будь-ласка продовжіть речення «Я вважаю, що друг – це той, хто …, тому що …» (учні наводять приклади з життя)
ІІ. Групове заняття 
Гра «Чи добре ти знаєш свого друга? »
-         Будь-ласка встаньте парами, уважно розгляньте свого товариша, а потім за моїм сигналом ви встаєте «спина до спини» і відповідаєте на мої питання, чи на питання свого друга:
-         Якого кольору в мене волосся? Взуття? Сорочка? Очі? І т.д.
Вправа  «Склади речення»
-         Ось у мене торбинка. У ній у конвертах цікаві завдання: треба із окремих слів скласти прислівя. А хто буде виконувати завдання ми дізнаємось за допомогою лічилки:
Тікав заєць через міст.
Довгі вуха, куций хвіст,
А ти далі не тікай,
рахувати починай,
раз, два,три - вийди ти.
(Після цих слів учень, якому дісталася торба розв’язує мішечок та дістає розрізані листівки, кладе на стіл і складає речення. Прислів’їв може бути декілька.)
-         Давайте сьогодні підтвердимо ці прислів’я.
      (інд. картки-речення)
ІІІ. Щоденні новини
-         Сьогодні понеділок,  …  травня.
-         Погода за вікном ….
-         Вітаємо з днем народження, …!
-         Взагалі День дружби відзначають 30 липня. Але ж в цей час ми відпочиваємо вдома. Тому пропоную провести тематичний тиждень Дружби.
ІV. Обмін інформацією
Гра «Чарівний стілець»

-         Ось у мене є чарівний стілець! Якщо хтось сідає на «чарівний стілець», оточуючі відразу починають говорити про цю людину (дитину) тільки хороші слова. Не вірите? Давайте спробуємо? (Спочатку починає вчитель, потім по черзі діти говорять компліменти дитині, яка сидить на стільчику. В кінці вчитель цікавиться у дитини, що сиділа на стільчику, як вона себе відчувала, і чи приємно було чути добрі слова на свою адресу).

Немає коментарів:

Дописати коментар