Тема. День чудес
Мета: формування умінь
та навиків самоконтролю; розвивати
творчість, мислення; створити ситуації зацікавленості та позитивні емоції; виховувати вміння слухати інших
Обладнання: прикрашена
«камера схову», кришталевий
черевичок, самовар, окуляри, чарівна паличка, капелюх, золота рибка, яйце, голка,
золотий ключик, скатертина, повітряна кулька.
Хід заходу
І. Вступ
- Доброго дня,
діти! Сьогодні ми поринемо у світ чарів та чудес, у казковий світ!
Конкурс «Шехерезада»
- Щоб потрапити
у казковий світ, давайте згадаємо, які є казки. Кожна команда по черзі
називатиме казку. Виграє той загін, хто назве найбільше казок. Можна називати і
народні, і літературні, і казки світу.
Казкова камера
схову
- Ось у цій
«камері схову» казкові герої залишили свої речі. Давайте відгадаємо де чиї
речі? Від кожної команди виходять по одному чоловіку, дістають з «камери схову»
речі і називають власника, якщо не відгадали – повертають на місце. Учасники
кожен раз можуть змінюватись.
ІІ. Основна частина
Конкурс на кращого
казкаря
- А зараз я
запрошую поринути у казковий світ! Запрошую учасників з загону розповісти нам
свої казки.
- Які чудові,
веселі, смішні казки! Які ви талановиті актори! Дякую вам, за гарний настрій!
Конкурс «Якби я
був чарівником»
- Який чудовий
казковий світ! А тепер настав час чарів та чудес. Я знаю, ви приготували нам
різноманітні фокуси, тож зачаруйте нас!
Майстер-клас з
фокусів
- Та ви справжні
чарівники! Будь-ласка навчіть і нас цим гарним фокусам!
ІІІ. Підсумок
Нагородження
грамотами
Немає коментарів:
Дописати коментар