Урок-гра "Цікава математика"

Мета: формувати вміння застосовувати прийоми додавання і віднімання чисел у процесі розв’язування виразів і задач; закріплювати вміння розв’язувати задачі ; розвивати кмітливість, мислення , увагу; виховувати пізнавальний інтерес.
Обладнання: підручник, зошит, картки, смайлики, наочність.
Тип уроку: урок-гра.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Доброго ранку! Доброго дня!
Доброго вчора, сьогодні, щодня!
-        Діти, в народі говорять: "Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними.(Вітаються)
-         Всі сідайте тихо, діти, домовляємося не шуміти.
ІІ. Мозковий штурм
-        Діти, який настрій у вас сьогодні?  Зобразіть його на обличчі.
-        Я дуже хотіла б, аби гарний настрій був у нас усіх до кінця уроку. А тепер посміхніться самі до себе, усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами, усміхнувшись їм. Сьогоднішній урок - незвичайний.
З нами буде працювати
Ця маленька трудівниця
Мед збирає, як годиться:
Все у вулик, все у соти,
Не цурається роботи!
Бджілка
-        А зараз до вашої уваги інформація «Хочу знати все про бджіл»
Бджілка маленька, а й та працює. Бджолина сім’я дуже велика. Щоб зібрати 1кг меду, бджола робить до 65 тисяч вильотів, відвідавши при цьому 45-64 мільйони квіток.
Мед посідає перше місце серед усіх ліків, що нам дарує природа.
- Я хочу, щоб і ви були таким ж працьовитими і досягли високих результатів. А наша бджілочка полетіла допомогати нашим дівчаткам.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
- За кожне вірно виконане завдання ви отримаєте краплину меду,тобто кольорову фішку. В кінці уроку ми почаклуємо. Будьте уважні! Бажаю успіху!
ІV. Оголошення теми уроку
-  Тема нашого уроку Повторення вивченого у 2 класі. Тому вам сьогодні необхідно:
Міркувати — швидко!
Відповідати — правильно!
Лічити — точно!
Писати — гарно!
Фізхвилинка  пальчикова
V. Актуалізація опорних знань та навичок
-        Бджілка приготувала нам гру «Веселий вулик» і хоче перевірити, як ми вміємо розкласти числа на десятки й одиниці. (інд. картки для інклюзії)
Підсумок: кожен учень, що дав правильну відповідь, отримує фішку.
-        Молодці, згадали. Тепер попрацюємо в зошиті….
-         Урок продовжимо без зупинки, з каліграфічної хвилинки. Наша бджілка принесла нам число. Це число ми пишемо сьогодні не випадково. Воно пов'язане з нашою бджілкою. 42 дні триває життя робочої бджоли.
1.Завдання
-  Розташуйте числа в порядку зростання. (інд. картки-квіти)
-  Ці числа перед вами вибрані на наш сьогоднішній урок  не випадково, кожна з них щось означає, а саме (читаю)
2. Завдання: Садимо квіти
- А зараз давайте посадимо квіти на галявину, щоб бджілки мали змогу збирати пилок для меду. На кожній квітці вираз, відповідь - це скільки квіточок ми посадимо. (робота в групах, потім запис у зошит, діти ООП модифіковані завдання)
VI . Повторення вивченого матеріалу
3. Завдання: Заховалось сонечко
-         Поки ми з вами садили квіти, сонечко заховалось за хмарку. Погляньте на цю хмаринку. Вона сховала сонечко. Ми допоможемо сонечку засяяти на небі, якщо обчислимо вирази.  (робота в парі разом з дітьми ООП, потім запис у зошиті)
-        Знов визирнуло сонечко і бджілка знову вилітає на роботу.
Фізкультхвилинка
4. Завдання. Геометричний матеріал
-        Тепер для наших бджілок-трудівниць ми з геометричних фігур повинні скласти будиночок. (робота в групах, потім на плакат)
-        Як називається цей будиночок?
-        Назвіть, з яких фігур складається вулик.
5.Завдання: Квіткова  галявина (слайд)
- Давайте перенесемось на квіткову галявину і розглянемо малюнок.
- Подивіться уважно, яка відстань від вулика до рожевої квітки, скільки метрів?
- Яка відстань від рожевої до жовтої квітки, скільки метрів?
- Яка відстань від жовтої квітки до іншої квітки?
- Наше завдання з вами: знайти загальну відстань від вулика до останньої  квітки.
- Щоб знайти загальну відстань, що нам потрібно знати частини відстаней.
- Як? Якою дією?
Розв'язання:
50+10+20=80 (м)
Відповідь: 80 м
6. Завдання: Розносимо пилок
- Давайте допоможемо бджілці рознести пилок по вуликам. (робота в парах, усно, інд. адаптовані картки)
VII. Підсумок уроку
-        Заглянуло Сонечко до нас на мить,
Дуже швидко час біжить.
Вже підсумки нам потрібно підбити.
-        Отже, сьогодні ми виконували додавання та віднімання та розв'язували задачі.
-        Бджілка дякує вам за гарну працю і хоче, щоб ви порахували, скільки крапель меду встигли зібрати за урок.
-        Діти, у вас на партах смайлики, оберіть один з них, який відображає ваш настрій в кінці уроку, і прикріпіть свій смайлик під тим смайликом,  який співпадає з вашим настроєм.
-        Я задоволена, що більшій кількості з вас сподобався наш урок.

VIIІ.Домашнє завдання









Немає коментарів:

Дописати коментар