"Самопідготовка"
Після післяобідньої прогулянки я проводжу самопідготовку. Ось один з днів:
І. Організаційний момент
З дітьми підготовуємо робочі місця до занять, повторюємо пам 'ятки про послідовність виконання домашнього завдання.
— Погляньте мені в очі. Погляньте один на одного, усміхніться. Девіз нашої самопідготовки сьогодні:
Не просто слухати, а чути,
Не просто дивитися, а бачити,
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно й плідно працювати.
«Домашнє завдання сьогодні» (виявляю результат роботи протягом дня).
Діти "по гарячих слідах" пригадують те, що відбувалося на сьогоднішніх уроках. Я допомагаю, ставлячи навідні питання. Діти оцінюють свою роботу, відповідаючи на питання:
— Яку оцінку отримав?
— Яких помилок припустився?
— Що вийшло найбільш вдало?
— Чи активним був на уроці?
"Гімнастика розуму" (8—10хв).
- Щоб ви могли налаштуватися на виконання домашнього завдання і якнайшвидше включитися у розумову працю, ми виконаємо так звану «гімнастику розуму», чи інтелектуальну розминку. Сьогодні перша розминка "гімнастику розуму". Ми з вами здійснимо подорож вулицями міста Математики. Перевіримо міцність здобутих знань, уміння міркувати, силу прагнення досягти мети.
"Вулиця Обчислень"
• Чотири індики пішли на музики,
Танцювали, гупали. Скільки ніжок тупали? (2 * 4.)
• В'яже бабуся-лисиця трьом онукам рукавиці:
— Подарую вам, онуки, рукавичок по дві штуки. Бережіть, не загубіть! Скільки всіх? Перелічіть! (2 • 3.)
• По п'ять пальців-молодців розмістились на руці.
Ну ж бо, діти, як узнаємо, скільки пальців всього
маємо? (5 • 2.)
(адаптовані індивідуальні картки для дітей ООП)
(адаптовані індивідуальні картки для дітей ООП)
«Вулиця Мислення»
Ішов мій друг дорогою і знайшов 5 к.
Скільки копійок знайшли б ми, якби йшли цією дорогою вдвох? (Теж 5 копійок.)
У стола 4 кути. Якщо один кут спиляти, скільки залишиться? (5.)
«Вулиця Логічних задач»
- На дереві росло 55 груш, а на вербі — на 14 менше. Скільки груш росло на вербі? (На вербі груші не ростуть.)
- А тепер давайте подорожуємо до міністерства рідної мови. Я називатиму групи слів, а ви добиратимете загальні назви до кожної групи «Що ще може бути?»:
— Клен, сосна, дуб, береза — ... (дерева).
— Соловей, зозуля, шпак, синичка — ... (птахи).
— Короп, карась, сом, щука — ... (риби).
— Діти, парти, класи, книжки — ... (школа).
—Товари, прилавки, продавці, покупці — ... (магазин).
(інд. картки-зображення для дітей ООП)
(інд. картки-зображення для дітей ООП)
- Отже, інтелектуальну розминку ми провели, дякуємо вам.
Всі активно ми працюєм.
Помилок не буде, факт.
Ми уважно помудруєм —
Вийде добрий результат.
- Ви, напевно, вже втомилися. Давайте проведемо фізкультхвилинку.
Фізкультхвилинка «Хто що промовляє?»
Вчитель Діти
Зозуля кує: «Ку-ку, ку-ку!»
Півень кукурікає: «Ку-ку-рі-ку!», «Ку-ку-рі-ку!»
Голуб воркує: «Гу-гу, гу-гу, гу-гу!»
Сова кричить: «Угу, угу, угу!»
Свинка хрюкає: «Хрю-хрю, хрю-хрю!»
Вовк завиває: «У-у-у-у-у-у!»
II. Самостійне виконання домашнього завдання
Виконання завдання з математики.
Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів з огляду на рівень їх самостійності. (адаптоване дом. завдання для дітей з ООП)
- Ви багато працювали, тож давайте проведемо фізкультхвилинку. (учениця проводить)
Фізкультхвилинка «Зайчик»
Вчитель Діти
Я намалюю зайчика для вас – раз Роблять колові рухи руками над головою
Це у нього, бачите, голова – два Руки кладуть на голову
Це у нього вуха догори – три Піднімають руки вгору до вух
Це стирчить у нього хвостик сірий – чотири Повертають тулуб праворуч, ліворуч.
Цк очиці весело горять – п’ять Прикладають руки до очей
Ротик, зубки – хай морковку їсть – шість Імітують жування моркви зайцем
Шубка тепла хутряна на нім – сім Плещуть в долоні
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом – вісім Підскакуюсть на місці
Ще навколо посаджу дерев я – дев’ять Садять дерева, притопують ямки
І хай сонце сяє з піднебесся – десять Піднімаються на носках, руки вгору
Виконання завдання з рідної мови
Старанне та швидке опрацювання домашнього завдання. Допомога слабшим учням, консультування.
- Ваші очки хочуть відпочити, тож давайте пограємо з ними.
Фізкультхвилинка «Мітли»
Часто моргати, не напручуючи очей, на рахунок 1-5 (4-5 разів). Можна супроводжувати моргання промовлянням тексту:
- Ви, мітли, втому зметіть,
- Ви, мітли, втому зметіть,
Очі нам добре освіжіть.
- Молодці! А зараз відкриваємо наші підручники і виконуємо завдання з читання.
ІІІ. Взаємоконтроль виконання домашнього завдання
- А тепер, будь ласка, перевірте свої домашні завдання. Якщо є помилки, виправте.
Потім діти здійснюють взаємоперевірку (в парах). Допомагають товаришам, надають консультації. Допомагаю діткам з ООП.
ІV. Перевірка домашнього завдання вихователем
Підсумовую, перевіряю, чи всі встигли виконати завдання і що ще потрібно доопрацювати.
V. Рефлексія результатів
Аналізую якість роботи кожного учня, групи учнів. Відзначаю найбільш старанних учнів або вербальною похвалою, або ж даю смайли.
Немає коментарів:
Дописати коментар