"Самопідготовка"

"Самопідготовка"

Після післяобідньої прогулянки я проводжу самопідготовку. Ось один з днів:

І. Організаційний момент
З дітьми підготовуємо робочі місця до занять, повторюємо пам 'ятки про послідов­ність виконання домашнього завдання.
    Погляньте мені в очі. Погляньте один на одно­го, усміхніться. Девіз нашої самопідготовки сьогодні:
Не просто слухати, а чути,
Не просто дивитися, а бачити,
Не просто відповідати, а міркувати,
Дружно й плідно працювати.
«Домашнє завдання сьогодні» (виявляю результат роботи протягом дня).
Діти "по гарячих слідах" пригадують те, що відбу­валося на сьогоднішніх уроках. Я допомагаю, ставлячи навідні питання. Діти оцінюють свою роботу, відповідаючи на питання:
 — Яку оцінку отримав?
 Яких помилок припустився?
   Що вийшло найбільш вдало?
 Чи активним був на уроці?
"Гімнастика розуму" (8—10хв).
- Щоб ви могли налаштуватися на виконання домашнього завдання і якнайшвидше включитися у ро­зумову працю, ми виконаємо так звану «гімнастику розуму», чи інтелектуальну розминку. Сьогодні перша розминка "гімнастику розуму". Ми з вами здійснимо по­дорож вулицями міста Математики. Перевіримо міц­ність здобутих знань, уміння міркувати, силу прагнен­ня досягти мети.
"Вулиця Обчислень"
• Чотири індики пішли на музики,
Танцювали, гупали. Скільки ніжок тупали? (2 * 4.)
      В'яже бабуся-лисиця трьом онукам рукавиці:
   Подарую вам, онуки, рукавичок по дві штуки. Бережіть, не загубіть! Скільки всіх? Перелічіть! (2 • 3.)
      По п'ять пальців-молодців розмістились на руці.
Ну ж бо, діти, як узнаємо, скільки пальців всього
маємо? (5 • 2.)
(адаптовані індивідуальні картки для дітей ООП)
«Вулиця Мислення»
Ішов мій друг дорогою і знайшов к.
Скільки копійок знайшли б ми, якби йшли цією дорогою вдвох? (Теж копійок.)
У стола кути. Якщо один кут спиляти, скільки залишиться? (5.)
«Вулиця Логічних задач»
- На дереві росло 55 груш, а на вербі — на 14 мен­ше. Скільки груш росло на вербі? (На вербі груші не ростуть.)
- А тепер давайте подорожуємо до міністерства рідної мови. Я називатиму групи слів, а ви доби­ратимете загальні назви до кожної групи «Що ще може бути?»:
— Клен, сосна, дуб, береза — ... (дерева).
   Соловей, зозуля, шпак, синичка — ... (птахи).
    Короп, карась, сом, щука — ... (риби).
  Діти, парти, класи, книжки — ... (школа).
  Товари, прилавки, продавці, покупці — ... (ма­газин).
(інд. картки-зображення для дітей ООП)
Отже, інтелектуальну розминку ми провели, дякуємо вам.
Всі активно ми працюєм.
Помилок не буде, факт.
Ми уважно помудруєм 
 Вийде добрий результат.
Ви, напевно, вже втомилися. Давайте проведемо фізкультхвилинку.
Фізкультхвилинка «Хто що промовляє?»
Вчитель                                                       Діти
Зозуля кує:                                                  «Ку-ку, ку-ку!»
Півень кукурікає:                                       «Ку-ку-рі-ку!», «Ку-ку-рі-ку!»
Голуб воркує:                                            «Гу-гу, гу-гу, гу-гу!»
Сова кричить:                                            «Угу, угу, угу!»
Свинка хрюкає:                                         «Хрю-хрю, хрю-хрю!»
Вовк завиває:                                              «У-у-у-у-у-у!»
II. Самостійне виконання домашнього завдання
Виконання завдання з  математики.
Стежу за роботою дітей. Здійснюю індивідуальний та диференційований підхід до учнів з огляду на рівень їх самостійності. (адаптоване дом. завдання для дітей з ООП)
Ви багато працювали, тож давайте проведемо фізкультхвилинку.  (учениця проводить)
Фізкультхвилинка «Зайчик»
Вчитель                                                                                          Діти
Я намалюю зайчика для вас – раз                                          Роблять колові рухи руками над головою
Це у нього, бачите, голова – два                                              Руки кладуть на голову
Це у нього вуха догори – три                                                   Піднімають руки вгору до вух
Це стирчить у нього хвостик сірий – чотири                       Повертають тулуб праворуч, ліворуч.
Цк очиці весело горять – пять                                                Прикладають руки до очей
Ротик, зубки – хай морковку їсть – шість                             Імітують жування моркви зайцем
Шубка тепла хутряна на нім – сім                                          Плещуть в долоні
Ніжки довгі, щоб гасав він лісом – вісім                               Підскакуюсть на місці
Ще навколо посаджу дерев я – девять                                  Садять дерева, притопують ямки
І хай сонце сяє з піднебесся – десять                                       Піднімаються на носках, руки вгору

Виконання завдання з рідної мови
     Старанне та швидке опрацювання домашнього завдання. Допомога слабшим учням, консультування.
-  Ваші очки хочуть відпочити, тож давайте пограємо з ними.
Фізкультхвилинка «Мітли»
Часто моргати, не напручуючи очей, на рахунок 1-5 (4-5 разів). Можна супроводжувати моргання промовлянням тексту:
- Ви, мітли, втому зметіть,
 Очі нам добре освіжіть.
- Молодці! А зараз відкриваємо наші підручники і виконуємо завдання з читання.
ІІІ. Взаємоконтроль виконання домашнього завдання
- А тепер, будь ласка, перевірте свої домашні завдання. Якщо є помилки, виправте.
Потім діти здійснюють взаємоперевірку (в парах). Допомагають товаришам, надають консультації. Допомагаю діткам з ООП.
ІV. Перевірка домашнього завдання вихователем
Підсумовую, перевіряю, чи всі встигли виконати завдання і що ще потрібно доопрацювати.
V. Рефлексія результатів
Аналізую якість роботи кожного учня, групи учнів. Від­значаю найбільш старанних учнів або вербальною похвалою, або ж даю смайли.

Немає коментарів:

Дописати коментар